contact-us arrow-down

לייעוץ תכנון ועיצוב הבית

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם:

    דירה המתוכננת לנגישות נכה

    דירה המתוכננת לנגישות נכה

    דירה המתוכננת לנגישות נכה במרכז הכרמל

    דירת 110 מ"ר, שיועדה לזוג מבוגר, שאחד מבני הזוג הוא נכה סיעודי הנזקק למטפלת סיעודית צמודה. הדירה, שינתה פנייה ועברה שיפוץ יסודי, שכלל הרחבת דלת כניסה, פתחי חדרים, המסדרון והמעברים. תוכננה מקלחת המותאמת לכסא גלגלים, וכן חדר מיוחד למטפלת. כל אלו הצריכו תכנון מדוקדק לפרטי פרטים, שכלל אישורים קונסטרוקטיביים, ביטול עמודים וקירות. אין לתאר את אושרם של הלקוחות מהתוצאה.

    כתבה במגזין בנין ודיור בנושא הבית – לחץ כאן

    כתבה באתר Walla Home! לחץ כאן

    מה הם חושבים עלי?

    אלה,

    רציתי לומר תודה על היצירה שלך, הדירה שהורי עברו אליה זה עתה. חודשיים שלושה של תכנון, הריסה, בניה ועיצוב עברו להם. הכל תוך הפריה הדדית וקשב רב מצידך לצרכים המיוחדים של הורי עד המעבר ואף מעבר ועד שהכל יצא מושלם. התגובות החשובות באמת הן של הילדים שתמיד אמיתיים. יונתן שלנו בן ה-15 אמר "כזה בית אני רוצה שיהיה לי כשאגדל" ודניאל בת ה-18 אמרה לי "כיף לי לבוא לבית של סבתא אפילו אם רק לרגע (לא היה לה זמן כמובן). הוא פשוט מושלם וכיף לראות אותו ולהיות בתוכו". ואני שכבר …. מה לעשות, לא ילד, אוסיף ואומר שכאשר אני בדירה, אני נרגע מיידי. זה השדר של הדירה הזאת אליי וזה מה שהורי ובעיקר אימי צריכים.

    אי אפשר בלי לומר מילה טובה לחיים שיטרית הנגר שבשקט וברוגע עם טביעת עין נהדרת הטמיע בבית את כל נושא הנגרות והדלתות תוך מתן מענה אמיתי להכל.

    בהצלחה לך, ירון

    איך זה היה נראה קודם?

    אהבת את הפרויקט?

      פרויקטים נוספים

      × התחילו שיחה
      Skip to content