contact-us arrow-down

לייעוץ תכנון ועיצוב הבית

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם:

    עיצוב פנים בכפר שמריהו

    עיצוב פנים במרכז ובכפר שמריהו בפרט מבטא הרבה מעבר לפונקציונליות של החלל: רוצים להרגיש בנינוחות בכל חדר וחדר? שיתוף פעולה עם מעצבי פנים יסייע לכם להגשים מטרה זו – תוך הקפדה על שילוב נכון בין המילה האחרונה בתחום לצד הטעם האישי שלכם. מעוניינים לעצב את הבית הפרטי שלכם כמו בטוסקנה? אולי תרצו להעניק לדירתכם טאץ' אישי? בין אם מדובר בקונספט עיצובי כזה או אחר, מומלץ לפנות אל אלה מורגן – מעצבת פנים עם ראייה חדשנית.

    עיצוב פנים בכפר שמריהו – לעצב כל חדר כראוי

    בעבר, כאשר היינו עוברים לגור דירה – היינו מקבלים אותה כמו שהיא וללא כל תלונות. אין ספק שחיינו השתנו ללא היכר, כאשר בשנים האחרונות המגורים בבית פרטי או בדירה אינם כוללים עיצוב לפי שטאנץ מוכר. במילים אחרות, כדי לתכנן את חדרי הבית השונים, אינכם צריכים לעצב אותם בהתאם לסגנון שהיה נהוג בתקופתם של הוריכם – להיפך.

    בהתאם לכך, בבואכם לעצב את מעונכם הקט, חשוב להתמקד במספר פרמטרים. פרמטרים אלו כוללים, בין היתר, את בחירת מרכז הכובד של הבית. למה הכוונה? עליכם לחשוב מהו המרחב בבית בו תארחו את בני המשפחה והחברים: בין אם מדובר בסלון או בפינת האוכל, עליכם לתכנן אותם בהתאם – כאשר השולחן והכיסאות פונים לכיוון אחד ומרכזי.

    לאחר שבחרתם בריהוט שיקשט את הסלון ואת פינת האוכל, כעת, עליכם להתקדם לעבר החדר הבא: המטבח. חדר זה הוא, ללא ספק, עמוס התרחשויות – בין אם מדובר בבישול ארוחות למשפחה ובין אם מדובר באפייה עבור ילדיכם הקטנים, על חדר זה לכלול את הציוד הנדרש; ציוד שיסייע לכם להתנהל בנוחות לאורך היום יום שלכם. לצד הפונקציונליות, יש לשלב גם סגנון עיצובי אסתטי להשלמת המראה של המטבח.

    לעצב את הבית כנדרש

    לצד חדרים אלו, עליכם לתכנן כנדרש גם את חדרי השינה ואת חדרי השירותים בהתאם לטעמכם האישי – תוך שמירה על פונקציונליות גבוהה. מתבלטים בין מספר סגנונות עיצוביים?  צרו קשר עם אלה מורגן, מעצבת פנים בצפון ובמרכז בעלת ניסיון משמעותי בעיצוב נכסים שונים – תוך התאמתם לטעם האישי של הדיירים.

    לייעוץ תכנון ועיצוב הבית

    השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם:

      כתבות נוספות בתחום

      post-thumbnail
      עיצוב פנים מודרני

      עיצוב פנים מודרני סוחף אחריו את עולם העיצוב והאדריכלות כבר...

      המשך קריאה>
      post-thumbnail
      עיצוב פנים פנטהאוזים

      דירות שנמצאות על גג העולם הן אתגר מקסים לעיצוב. עיצוב...

      המשך קריאה>
      post-thumbnail
      עיצוב פנים וילות

      לכל בית יש את המאפיינים הייחודיים שלו שדורשים התייחסות. עיצוב...

      המשך קריאה>
      post-thumbnail
      עיצוב פנים בארסוף

      כאשר בונים באחד המקומות היפים בארץ חייבים להקפיד. עיצוב פנים...

      המשך קריאה>
      × התחילו שיחה
      Skip to content