contact-us arrow-down

לייעוץ תכנון ועיצוב הבית

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם:

    מעצבת פנים בשרון

    קניתם דירה בנתניה אך היא אינה מעוצבת לפי טעמכם? מעוניינים להכניס אליה את הטאץ' הייחודי שלכם? במקרה זה מומלץ לקבוע פגישה עם מעצבת פנים בשרון. המעצבת המקצועית תוכל לסייע לכם בתכנון השינויים שאתם מעוניינים לבצע, להציע שילובי צבעים מתאימים ולהפוך את הדירה החדשה שלכם לבית אמתי. בחירת מעצבת פנים אינה דבר של מה בכך. הקדישו זמן ומחשבה לבחירת המעצבת, תוך התבוננות בתיק העבודות של כמה מעצבות פוטנציאליות.

    מעצבת פנים בשרון – דברים שכדאי לדעת על עיצוב מטבח

    המטבח הוא אחד המקומות המשמעותיים ביותר בבית. שם מתנהלת הפעילות הקולינרית השוטפת, ושם גם נהנים כל בני המשפחה מארוחות משותפות. לפיכך, אם אתם מתכוונים לבצע שינויים בבית, המטבח הוא האזור הראשון שעליו אתם צריכים לחשוב. אלה כמה דגשים לעיצוב המטבח האיכותי:

    • חומרים לארונות – ארונות הם העצמים הבולטים ביותר בכל מטבח. מאחורי הדלתות הגדולות מסתתרים סירים, מחבתות, צלחות וכוסות – כל הכלים המשמשים אתכם להכנת ארוחת גורמה מושלמת. מסיבה זו חשוב להשקיע בבחירת חומרי גלם לדלתות המטבח. אלה יכולות להיות דלתות העשויים מעץ מלא כמו מייפל ואגוז או דלתות סנדוויץ' המורכבות מרבדים של כפיסי עץ.
    • בחירת שיש – השיש שאתם בוחרים למטבח צריך להיות חזק ועמיד מפני רטיבות או חום. אינכם רוצים לגלות סדקים כבר בפעם הראשונה שבה אתם מניחים עליו סיר חמים. מעצבת פנים בשרון תוכל לסייע לכם לבחור את השיש מתאים, בהתחשב בגודל המטבח והמראה הכללי שלו.
    • תכנון האינסטלציה – לפני שמתחילים בעיצוב המטבח לפי התכנון שבחרתם, מומחים בתחום האינסטלציה קובעים את נקודות המים שיעברו במטבח ואת מיקום תעלת הניקוז. כמו כן, חשוב לבדוק את נקודות הגז ואת נקודות החשמל. רק לאחר שנקבע המיקום של כל החיבורים האלה ניתן לגשת לעבודת העיצוב.

    אלה מורגן מעצבת פנים בשרון

    אם אתם מחפשים מעצבת פנים במרכז או בשרון שיכולה לתת מענה למשאלתכם הכמוסה להפוך את הבית לארמון, אלה מורגן היא המעצבת שאליה כדאי לפנות. אלה מורגן תלווה אתכם באופן אישי בכל התהליך של התכנון והבנייה, תוך שהיא מסתייעת באנשי צוות מקצועיים כמו נגר אומן, קבלן מורשה וספקים אמינים ומנוסים. כבר בפגישה הראשונית תקבלו עצות מקצועיות לשיפור הבית ותתרשמו מהיחס האדיב והחם.

     

    עיצוב פנים בשרון

    אם עברתם לדירה חדשה באזור השרון, זוהי הזדמנות טובה לעצב אותה כלבבכם. כדי לבצע עיצוב פנים בשרון יש צורך לפנות למעצבת מקצועית אשר יכולה להפוך את הבית הפרטי שלכם לחמים ונעים יותר, בהתאם לסגנון שאתם מעדיפים. למשל, יש האוהבים את העיצוב המודרני המתמקד יותר בצורות גיאומטריות מובנות בתוך הבית ופחות בקישוטים ועיטורים, ויש המעדיפים דווקא את הסגנון הכפרי המתבסס על שימוש בחומרים מן הטבע.

    עיצוב פנים בשרון – מוסיפים צבע לבית

    בחירת צבע נכון לקירות הבית יעניק לו חיות ושמחה. לא מוכרחים להסתפק בקירות הלבנים הסטנדרטיים, כאשר אפשר לצבוע כל חדר בצבע אחר ולהעניק לבית תחושה של שובבות ורעננות. אלה כמה חומרים בולטים לצביעת קירות הבית:

    • שליכט אקרילי – זהו ציפוי צבע חזק המיועד בעיקר לציפוי חיצוני של קירות הבית, אך היום משתמשים בו גם כציפוי פנימי. שליכט אקרילי מתאים למי שמעוניין להעניק לקיר מגע מחוספס מעט ומראה בסגנון כפרי קלסי. הציפוי מגיע בכל הצבעים כמעט, ומומלץ להתייעץ עם אדם המבין בתחום עיצוב פנים בשרון כדי להתאים את הצבע הנכון לבית.
    • בטון לקיר פנימי – אמנם הבטון מתקשר אצלנו למבנים חיצוניים כמו חניות או רחבות, אך במקרים מסוימים ניתן גם להתאים את הצבע האפרפר של החומר גם לקירות הפנימיים של הבית.
    • אפקט של בדים – ישנם אנשים המעוניינים ליצור על קירות הבית את האפקט של צביעת בדים. אפקט קשמיר, למשל, הוא גימור קיר המעניק ברק לבית, בעוד אפקט יוטה מעניק לקירות מראה של בד צבוע באמצעות ביצוע צביעה במברשת בעלת סיבים ושימוש בשיטת השתי וערב.

    מעניקים צבע לבית עם אלה מורגן עיצוב פנים בשרון

    רוצים לצבוע את הבית בצבעים עליזים? מתלבטים בין צבע האפרסק העדין לבין ורוד הפוקסיה הנועז לחדר הילדים? אלה מורגן עוסקת במשך שנים רבות בתחום עיצוב פנים בשרון, והיא תשמח לסייע לכם בעיצוב הבית על כל גווניו וצבעיו. אלה מורגן שואבת את רעיונותיה מן הטבע, תוך התבוננות במשחקי האור והצל של השמש, ולכן היא האדם הנכון לפנות אליו בנושא התאמת צבעים. מעבר לכך, המעצבת המקצועית יכולה לסייע לכם בכל עבודת עיצוב מורכבת, תוך שהיא מסתייעת בצוות של אנשי מקצוע מיומנים.

     

    אזור השרון הכפרי משולב ביישובים קטנים ויוקרתיים, להם סגנון חיים מובהק ואלגנטי המשולב בנינוחות יוקרתית. מעצבת פנים בשרון צריכה להתמצא בכל ההעדפות האלה של סגנון חיים שכזה ולהתאים בעבורם את פתרונות העיצוב לטעם של לקוחותיה באזור. יש לא מעט רעיונות מצוינים ליישום בעיצוב פנים באזור שכזה, ואלה מורגן תשמח להגיע אליכם הביתה ולחלוק את חלק מהרעיונות הללו בכדי לשפר את איכות חייכם בביתכם המעוצב מחדש.

    דגשים לעיצוב על ידי מעצבת פנים בשרון

    • גם אם אתם מתלהבים מסגנון העיצוב שראיתם אצל השכנים שלכם, זכרו שהוא חייב להתאים גם לאורח חייכם וגם לחללי הבית. אפשר לקחת מוטיבים שונים של עיצוב ולהתאים אותם לבית שלכם. כך שבסופו של דבר בכל בית נוצרת יצירת עיצוב פנים חדשה לגמרי, על בסיס הנתונים הספציפיים שלכם.
    • יוקרה וכפר הולכים ביחד אם יודעים לשלב אותם בפריטים הנכונים ובפרופורציות מתאימות. בתים גדולים שמאפיינים את אזור השרון יכולים להיות עמוסים בריהוט ובאבזור אבל גם יכולים ליהנות מאווריריות אלגנטית שמושגת בעזרת הנחת הפריטים המתאימים במקום הנכון.
    • אורח החיים שלכם והקצב שלכם חשובים לקביעת אופי עיצוב הפנים, ולכן חשוב להכיר אתכם ואת ההעדפות שלכם. כל פינה בבית מעוצבת בסופו של דבר לא רק לפי הטעם אלא גם לפי הפונקציונליות והקשר שלה לסדר היום שלכם. כך אפשר יהיה לשים את הדגש על החללים שבהם אתם משתמשים הכי הרבה במקום להתמקד בחללים ייצוגיים בלבד שאינם משרתים אתכם באמת.
    • חוויית הקניות של רהיטים ואביזרים יכולה להיות מרגשת ואתם מוזמנים תמיד להתלוות למסעות הקנייה האלה. שם גם תכירו סגנונות ואפשרויות רבות שלא הכרתם, ותוכלו לראות כיצד אפשר לשנות את הבית שלכם ולהפוך אותו למעוצב ומרשים.

    עיצוב פנים שעובד בשרון

    אם יש לכם שכנים שהעניקו לכם השראה זה תמיד טוב לקבל רעיונות, אולם מעצבת פנים בשרון תמיד תעדיף לבדוק מה נכון לכם לפני שתאמץ סגנונות שאולי לא מתאימים לכם. אלה מורגן מתמחה בעיצוב פנים שמתאים לכל אזור בארץ ובמיוחד לבעלי בתים ודירות שמעדיפים עיצוב איכותי, מוקפד ויוקרתי שמתאים לסגנון החיים שלהם.

    אזור השרון מציע למי שגר בו איכות חיים ירוקה ויוקרתית גם כאשר מדובר באזורים הכפריים והנינוחים יותר שבה. עיצוב פנים בשרון מציע לכם השתלבות במרחב הזה בעזרת תכנון החללים בבית או בדירה, לפי אורח החיים שלכם ולפי הקצב שבו מתנהלים הדברים אצלכם בבית. אלה מורגן מתאימה את העיצובים השונים שלה לסגנון בעלי הבית, ומציעה לכם רעיונות מקוריים ויצירתיים למציאת האיזון ומיצוי הפוטנציאל של הבית שלכם בשרון.

    מה מאפיין עיצוב פנים בשרון?

    • בשרון אפשר למצוא אזורים כפריים יותר ואורבניים יותר וכולם מתאפיינים בכך שהם בדרך כלל בעלי מרחבים גדולים, שטחים פתוחים וירוקים ואיכות חיים שנובעת מכך. הקצב באזורים אלה נינוח יותר גם כאשר מדובר בערים כמו רעננה וכפר סבא, ולכן העיצוב יהיה קופצני פחות ויתאים גם לסבלנות ולנינוחות של החיים שם.
    • רמת החיים הגבוהה של אזור השרון מאפשרת גם עיצובים יוצאי דופן ויוקרתיים במיוחד, גם לבתים וגם לדירות. האדריכלות של האזור יכולה לנוע בין בתים ישנים בעלי הדר של פעם לבין בתים חדשים ומגדלי יוקרה. מה שיהיה משותף לכולם בדרך כלל זהו האיפוק האלגנטי המאפיין את האזור. עם זאת, במידה ועיצוב הפנים שתבחרו לכם יהיה ססגוני יותר, זכרו כי ניתן יהיה להתאים אותו בצורה מדויק מבלי להתפשר על ההעדפות האישיות שלכם ומבלי מבלי להתפשר על האיכות שבעיצוב.
    • השרון מתאפיין בקבוצות שעלו מארצות אנגלו סקסיות ולכן גם עיצוב הפנים באזור זה יהיה לרוב תואם את תרבות זו. לשם התאמת העיצוב בצורה מדויקת, נחוצה לכם מעצבת פנים שמכירה את ההעדפות הללו ויכולה לשלב אותן בצורה מדויקת ומרשימה.
    • האזורים הכפריים של השרון מציעים לכם אפשרויות עיצוב שמשתלבות בנוף ירוק רחב ידיים ולכן עיצוב פנים נבון יהיה זה שיפתח את הבית לכך וישלב אלמנטים ירוקים וטבעיים בעיצוב של הבית עצמו. כאן חשובה גם הגינה ולכן עיצוב פנים של בתים כאלה יכלול גם התייחסות לחצר.

    לעצב בשרון

    עיצוב פנים בשרון הוא חוויה נהדרת של אפשרויות עירוניות וכפריות, ואנשים שיכולים לשלב את הטוב שבכל העולמות. אלה מורגן תציע לכם פתרונות עיצוב נהדרים ואיכותיים שיתאימו לסגנון החיים שלכם בשרון.

    לייעוץ תכנון ועיצוב הבית

    השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם:

      כתבות נוספות בתחום

      post-thumbnail
      עיצוב פנים מודרני

      עיצוב פנים מודרני סוחף אחריו את עולם העיצוב והאדריכלות כבר...

      המשך קריאה>
      post-thumbnail
      עיצוב פנים פנטהאוזים

      דירות שנמצאות על גג העולם הן אתגר מקסים לעיצוב. עיצוב...

      המשך קריאה>
      post-thumbnail
      עיצוב פנים וילות

      לכל בית יש את המאפיינים הייחודיים שלו שדורשים התייחסות. עיצוב...

      המשך קריאה>
      post-thumbnail
      עיצוב פנים בארסוף

      כאשר בונים באחד המקומות היפים בארץ חייבים להקפיד. עיצוב פנים...

      המשך קריאה>
      × התחילו שיחה
      Skip to content