contact-us arrow-down

לייעוץ תכנון ועיצוב הבית

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם:

    עיצוב בתים יוקרתיים

     

    לא כל מעצבת פנים מקצועית ומנוסה יכולה לתת מענה גם לפרויקט של עיצוב בתים יוקרתיים ולכן מי שכן מתמחה בתחום זה עשויה להתגלות כבעלת ידע נרחב במיוחד וניסיון עשיר וייחודי בתחום זה. כאשר מציעים תהליך עיצוב פנים לאנשים שהממון אצלם רב יותר והם מתייחסים בצורה אחרת לבית שלהם – הרי שהתוצאה בהכרח תהיה שונה לגמרי. מה הופך עיצוב פנים לעיצוב יוקרתי? אלמנטים שונים שבדרך כלל לא יהיו נוכחים בעיצוב פנים שגרתי – שימוש בחפצי אומנות למשל, הטמעת עקרונות שמשחזרים מראה ממבנים ייחודיים מחוץ לארץ, שימוש בחומרי גלם יקרים או כאלה שמיובאים במיוחד מחוץ לארץ ועוד.

     

    למי מתאים תהליך של עיצוב בתים יוקרתיים?

    אי אפשר להתעלם מכך שפרויקט כמו עיצוב בתי יוקרה הוא פרויקט שמה שקובע בו הוא התקציב שמעמידים לטובת הפרויקט. הרבה מהאפשרויות שעומדות לטובת מי שמבצע עיצוב מותאם אישית קשורות ישירות לגובה התקציב של הפרויקט ולכן גם עיצוב של בית פרטי במוטיב יוקרתי הוא עניין שדורש לא מעט כסף ולכן בדרך כלל מי שפונה לתהליך שכזה אלה אנשים שהממון נמצא בידיהם, במקרים רבים יהיו אלה אנשים מפורסמים או מוכרים בחברה – פוליטיקאים, זמרים או אומנים ועוד. הם אלה שיהיה להם את הממון ואת התחושה האישית שהבית שלהם צריך להיות מעוצב בראייה יוקרתית.

     

    הרצון להראות שהבית מעוצב בצורה יוקרתית

    מי שיכול להרשות לעצמו לעצב את הבית שלו בצורה יוקרתית יעשה את זה ויהיה לו חשוב שכך הבית שלו ייראה. חשוב למצוא מי שמתמחה בתחום של עיצוב בתים  על מנת שאפשר יהיה לקבל ממנו את הרעיונות והפתרונות הטובים ביותר לא רק לבחור מתוכם אלא לבצע בהם את ההתאמות בצורה כזאת שהיא תתאים ללקוח באופן ספציפי. מי שמגיע לבית שמעוצב במוטיב יוקרתי מרגיש זאת מיד ואי אפשר לפספס את האלמנטים שעליהם מבוסס עיצוב שכזה.

    אלה מורגן – מעצבת פנים מנוסה ומקצועית, בעלת ניסיון רב גם בעיצוב פרטיים בסממנים יוקרתיים תשמח ללוות אתכם גם בפרויקט עיצוב יוקרתי של הבית שלכם.

     

     

    קרדיט: אלה מורגן מעצבת פנים

     

    עיצוב בתי יוקרה

    בתחום של עיצוב פנים יש הרבה מאד תת נושאים או תחומים, שכן למרות שהעיקרון של תחום זה יהיה זהה אצל כולם – עדיין תהיינה דקויות או שיהיו שינויים מהותיים בדרך שבה העיצוב של החלל יוצא אל הפועל. עיצוב בתי יוקרה הוא אחת מהנישות הייחודיות של תחום זה. לא כל מעצבת פנים יכולה לתת מענה בתחום זה ולכן כאשר נתקלים במעצבת שמתמחה בזה – מומלץ מאד לבחון לעומק את האפשרות לעבוד איתה. עיצוב של דירות או בתים יוקרתיים יהיה שונה מעיצוב פנים של דירות או בתים ממוצעים והאפשרויות כאן תהיינה הרבה יותר פתוחות. אי אפשר שלא לציין שהעיצוב היוקרתי גם קשור בתקציב גבוה שיהיה בנמצא.

     

    איך מתבצע תהליך של עיצוב בתי יוקרה?

    מכיוון שהתקציב שמעמידים לטובת עיצוב יוקרתי של הבית, הרי שיש אפשרויות רבות לעשות שימוש בטכניקות ייחודיות, לשלב חומרי גלם יקרים יותר או כאלה שצריך לייבא לארץ במיוחד, יכול להיות שללקוח עצמו יש חפצי נוי ייחודיים או יצירות אומנות שהוא רוצה להציג למבקרים שלו וגם הם ייקחו חלק בעיצוב המוגמר. כאשר נכנסים לבית שהעיצוב שלו יוקרתי אי אפשר שלא לשים לב לזה. מי שמדובר בבית שלו ירצה ליישם עקרונות של עיצוב דירות יוקרה ובעצם הוא יוכל להגשים כל רצון או חלום שיש לו בנוגע לבית.

     

    החשיבות של ליווי על ידי איש מקצוע מנוסה

    מכיוון שיש, כאמור, כמה וכמה תתי נושאים בעולם של עיצוב פנים חשוב לוודא שהמעצבת שפונים אליה מתמחה בתחום זה ומנוסה בו. כך יהיו לה רעיונות שמתאימים לאנשים שמחפשים עיצוב דירות ויודעים להתאים את העיצוב במדויק למי שמתגורר בבית. אשת מקצוע עם ניסיון רב והכרות עם עקרונות העיצוב של בתי יוקרה היא הכתובת לפנות אליה ולבטח היא תמצא את הרעיונות המדויקים שיתאימו לכל לקוח ולקוח שלה.

    אלה מורגן – מעצבת פנים מנוסה ומקצועית, עם ניסיון רב ועשיר גם בעיצוב יוקרתי לדירות ובתים, תשמח ללוות גם אתכם בתהליך העיצוב של הבית שלכם.

    לייעוץ תכנון ועיצוב הבית

    השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם:

      כתבות נוספות בתחום

      post-thumbnail
      עיצוב בתים פרטיים

      מי שגר בבית פרטי יודע שמדובר בחלל גדול מאד שבו...

      המשך קריאה>
      post-thumbnail
      עיצוב פנים בארסוף

      כאשר בונים באחד המקומות היפים בארץ חייבים להקפיד. עיצוב פנים...

      המשך קריאה>
      × התחילו שיחה
      Skip to content