contact-us arrow-down

לייעוץ תכנון ועיצוב הבית

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם:

    עיצוב פנים פנטהאוזים

    דירות שנמצאות על גג העולם הן אתגר מקסים לעיצוב. עיצוב פנים פנטהאוזים פורס בפני המעצבת עולם ומלואו של סגנון החיים שלכם, משולב בתנאי המקום הייחודיים. אלה מורגן מתמחה בעיצוב מקומות ייחודיים כאלה, תוך כדי מתן מלוא תשומת לב לכל הפרטים הייחודיים שמחייבים התייחסות, מנוף קו הרקיע ועד הגינה או הבריכה שתרצו בוודאי על הגג. האפשרויות אין סופיות וכך גם הרעיונות היצירתיים שתוכלו לשלב עם הטעם והדרישות שלכם.

    מה צריך לדעת על עיצוב פנים פנטהאוזים?

    • פנטהאוז הוא שילוב של דירה עם וילה על גג העולם, למעשה, והיחס אליו צריך להיות בהתאם. יש לו אופק, תרתי משמע, ואפשר לנצל אותו בתבונה כדי למקסם את האפשרויות שהאופק פותח לפניכם. אפשר להקים גינה ומרפסת כדי להשקיף אל האופק, ואפשר לנצל את קו הרקיע כדי לבנות בריכת אינפיניטי מדהימה.
    • פנטהאוז מאפשר לכם להגשים חלומות בבית הפרטי שלכם מבלי לחשוב על השכנים, וזה יתרון למי שאינו צריך לראות שכנים צמודים אליו דרך החלון. חשבו על החלונות הגדולים שאתם יכולים לפתוח לכל כיוון, ולרהט את הבית שלכם עם הפנים החוצה. הפרטיות מאפשרת לכם לבחור בחירות מעניינות בנוגע לחדר השינה שלכם ולהיות נועזים כאשר אתם מעצבים אותו.
    • עיצוב דירות יוקרה כאלה מחייב בחירה של פריטים מוקפדים ואת זה אתם יכולים לעשות ביחד עם המעצבת שלכם. מסע רכישות ובחירות משותף מבטיח שהטעם שלכם יתבטא יחד עם הידע והניסיון של המעצבת ששכרתם.
    • איזונים, פרופורציות נכונות, פרספקטיבה, סקאלה של צבעים, שילוב סגנונות, פונקציונליות ואסתטיקה, כל אלה הם שיקולי בסיס של עיצוב פנים טוב. כשמדובר בדירות יוקרה שהן כמו גלריות ובתים ייצוגיים יש חשיבות לבחירת המעצבת שתדע את כל מונחי היסוד האלה ותיישם אותם נכון בפנטהאוז שלכם.

    לבחור את המעצבת הנכונה לעיצוב פנים פנטהאוזים

    חשוב לדעת מי את מי אתם מפקידים על עיצוב פנים הפנטהאוז שלכם, מעבר לתיק עבודות. חשוב לדעת אם בעיניה עיצוב פנים פנטהאוזים הוא בדיוק מה שמתאים לצרכים שלכם. אלה מורגן מציעה לכם ידע וניסיון ורעיונות מקוריים ויצירתיים, משולבים בתפיסות המקובלות של מי שרוצה שהפנטהאוז שלו ייראה בדיוק כמו שחלם. בדיוק בגלל זה השמים הם הגבול לעיצוב שלכם.

    לייעוץ תכנון ועיצוב הבית

    השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם:

      כתבות נוספות בתחום

      post-thumbnail
      עיצוב פנים מודרני

      עיצוב פנים מודרני סוחף אחריו את עולם העיצוב והאדריכלות כבר...

      המשך קריאה>
      post-thumbnail
      עיצוב פנים וילות

      לכל בית יש את המאפיינים הייחודיים שלו שדורשים התייחסות. עיצוב...

      המשך קריאה>
      post-thumbnail
      עיצוב פנים בארסוף

      כאשר בונים באחד המקומות היפים בארץ חייבים להקפיד. עיצוב פנים...

      המשך קריאה>
      post-thumbnail
      עיצוב פנים קיסריה

      עיצוב פנים בקיסריה או בסביבתה יבטא את הטעם האישי שלכם...

      המשך קריאה>
      × התחילו שיחה
      Skip to content