contact-us arrow-down

לייעוץ תכנון ועיצוב הבית

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם:

    מעצבת פנים בתל אביב

    מעצבת פנים בתל אביב בקיאה בסגנונות בניה רבים, החל מבתים בודדים בשכונות שקטות וכלה במגדלי מגורים בלב העיר. רוכשי הדירות והבתים הללו רוצים גם לעצבם על פי צרכיהם ורצונותיהם. המעצבת אלה מורגן יודעת לשלב בתכנית אותה היא מציגה פרקטיות ונוחות מקסימאלית, לצד מראה נאה ומושך עין ולב. מגורים בבית מעוצב בתל אביב יכולים להיות אופטימליים ולטביעת האצבע שלה יש חלק חשוב בכך.

    עיצוב פנים בתל אביב – שלבים בתהליך העיצוב שכדאי להכיר

    עיצוב פנים הוא תהליך הדרגתי המתבצע שלב אחר שלב, תוך תכנון קפדני מראש. מהלך העבודה משתנה בין מעצב אחד למשנהו, ועדיין ישנם כמה דגשים עיקריים שבהם תיתקלו אצל מרבית המעצבים:

    • איסוף מידע על המבנה – בשלב הראשוני מעצב הפנים אוסף נתונים על המבנה, כל דבר שיכול לסייע לו בתכנון – היכן ממוקם הבית או הדירה או לאילו תשתיות הוא מחובר.
    • תכנון המבנה – זהו השלב שבו מעצב הפנים והלקוח עובדים יחד. המעצב מציג סקיצות כלליות והצעות לתכנון ומשפר אותן בהתאם לטעמו האישי של הלקוח. בסופו של דבר מתקבל תכנון מדוקדק של המבנה הרצוי.
    • הצעת מחיר – לאחר שני השלבים הראשונים ניתן להעריך את עלות העיצוב. מחיר עיצוב פנים בתל אביב, למשל, תלוי באופן העיצוב ובשטח שהדיירים מעוניינים לעצב. בשלב זה נקבע גם התאריך לתחילת העבודה והערכת זמן עד לסיומה.
    • השלב המעשי – לאחר קבלת כל אישורי הבנייה, ניתן לגשת לעיצוב עצמו הלכה למעשה.

     

    מעצבת פנים בתל אביב

    תל אביב היא עיר דינמית, עיר שאין לה שעות או חוקים מלבד להפתיע, לזרום, להיות קוסמופוליטית ולא שגרתית. אפשר כמעט לומר שעיצוב הפנים של דירות בתל אביב יכול לקחת אתכם לכל מקום כמעט רק משום שזאת העיר תל אביב. אם כך, עיצוב כזה חייב להיות קשוב לאופי של האנשים שבה, לפתיחות שבהם וגם להיכרות המעמיקה שלהם עם סגנונות והשראה בינלאומיים

    מעצבת פנים בתל אביב אלה מורגן

    . כמו כן, אין להתפשר על רמת העבודה וגימור והחומרים, ולכן מעצבת פנים בתל אביב חייבת לדעת לשלוט בכל הנתונים האלה ולהפיק תוצאות שעומדות בכל קנה מידה עולמי, פשוטו כמשמעו. הסגנון והעבודה בעיצוב הפנים בעיר כזאת מפגינים מקוריות ויצירתיות רבות. מעצבת פנים בתל אביב שמודעת לנתונים הטבעיים של העיר, ההשראה של סגנונות הבאוהאוס והסגנונות המודרניים שחדרו לעיר, תדע גם לשלב אותם בדירה שלכם לשביעות רצונכם.

    עיצוב מעולה עם מעצבת פנים מומלצת בתל אביב

    מעצבת פנים בתל אביב מציעה לכם בדרך כלל את הידע והניסיון שלה ואת היכולת שלה במציאת פתרונות עיצוב לכל חלל שהוא ולכל גודל של דירה. גם אם הסגנון יוקרתי וקוסמופוליטי, לעתים נתוני דירה קטנים אינם מאפשרים דירה רחבת ידיים מדי ולכן חובה להצטמצם בגודל אך לא בדמיון. אלה מורגן, מעצבת פנים מנוסה שמאחוריה שנים רבות בעיצוב, הוראה וניהול בכיר בכל תחומי העיצוב, מעצבת בתים בתל אביב בסגנון שהולם אותה ואת הקצב שלה והיא מביאה לשם את המסירות והטוטליות שלה בעבודה. אלה מורגן מביאה אתה גם מצוינות של ביצוע על ידי אנשי צוות מורים שמלווים אותה שנים, ומבטיחים לצד האיכות גם מצוינות בגימור ובביצוע עצמם. מעצבת פנים בתל אביב כמו אלה מורגן היא בדיוק מי שתרצו לשמוע ממנה על השיפוץ הבא שלכם.

    תל אביב כבר מזמן אינה עיר הומוגנית באוכלוסייה מתגוררת בה, אבל יש דבר אחד משותף לכל עיצוב פנים בתל אביב, וזה הגיוון שלו. אין סגנון אחד ואחיד לכל העיר ויש לא מעט מאפיינים לכל מגזר שחי בה, מהצעירים ההיפסטרים ועד אנשי העסקים הנהנתנים שמעדיפים סגנון בינלאומי יותר. אלה מורגן היא מעצבת פנים שמציעה לכם התאמה של העיצוב לאופי שלכם, לאורח החיים והדרישות שלכם מבלי להיכבל לסגנון או אילוצים שוני0ם.

    מה מאפיין עיצוב פנים בתל אביב?

    • כל אזור מתאפיין בסגנון שלו, כאשר שכונות צפון תל אביב נהנות מיותר מרחב ירוק ומקום מרווח, והן נחשבות יוקרתיות יותר, ולעומת זאת לשכונות מרכז ודרום תל אביב יש יותר אופי ואישיות. תל אביב היא עיר שמשלבת את החדש לצד הישן ולכן עיצוב הפנים הטוב באמת יתייחס לקריטריונים כאלה כאשר בונים תכנית עיצוב.
    • ניצול מיטבי של אופי שכונה בתל אביב יתבטא גם בסגנון העיצוב. שכונות כמו נווה צדק ושבזי הפכו זה מכבר לקלאסיקה עם מוטיבים היסטוריים מבלי לוותר על יוקרתיות ואקסקלוסיביות ולכן עיצוב הפנים בבתים שם מרתק.
    • תל אביב היא עיר אקלקטית וגם זו הפכה לקלישאה מסוימת. עם זאת, נכון להישאר פתוח מאוד לכל סגנון וטעם, משום שזה בדיוק מה שעושה את הקסם של העיצוב בבתים בתל אביב. אתם תמצאו את העתיק עם החדיש, המודרני עם ההיסטורי, האוריינטלי עם המערבי וביחד נוצרת תרבות עיצוב מרתקת שמפתיעה מאוד את מי שמבקר מחו"ל בפעם הראשונה.

    עיצוב פנים אורבני בתל אביב

    עיצוב פנים בתל אביב הוא עיצוב אורבני אבל של עיר קטנה במזרח התיכון ולא בהכרח בארה"ב. המוטיבים היפים של ישראל מתבטאים בעיצוב כזה לפחות לפי הרעיונות של אלה מורגן, שמתאימה לכם עיצוב לכל תקציב ולכל טעם בעיר תל אביב. שם, יבוא לידי ביטוי לא רק הסגנון שלכם כי אם גם ההתחשבות בסביבה ובנתונים הטבעיים של העיר והשכונה בה ביתכם ממוקם.

    עיצוב פנים של דירות הוא אינו מותרות ששמורה רק למי שיש לו תקציבי עתק לרשותו. מעצבת פנים בתל אביב מורגלת בדירות מסוגים שונים, בגדלים ובתקציבים שונים. לכן, תמיד תהיה אפשרות להתאים עיצוב פנים או הלבשת בית והום סטיילינג לכל דירה ולכל כיס. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשמור על ראש פתוח ולאפשר לצבעים ולמראות החדשים לעטוף את הבית שלכם. תופתעו לגלות איך אלה מורגן מצליחה להפוך כל דירה לדירת חלומות נפלאה.

    לייעוץ תכנון ועיצוב הבית

    השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם:

      כתבות נוספות בתחום

      post-thumbnail
      עיצוב פנים מודרני

      עיצוב פנים מודרני סוחף אחריו את עולם העיצוב והאדריכלות כבר...

      המשך קריאה>
      post-thumbnail
      עיצוב פנים פנטהאוזים

      דירות שנמצאות על גג העולם הן אתגר מקסים לעיצוב. עיצוב...

      המשך קריאה>
      post-thumbnail
      עיצוב פנים וילות

      לכל בית יש את המאפיינים הייחודיים שלו שדורשים התייחסות. עיצוב...

      המשך קריאה>
      post-thumbnail
      עיצוב פנים בארסוף

      כאשר בונים באחד המקומות היפים בארץ חייבים להקפיד. עיצוב פנים...

      המשך קריאה>

      אלה מורגן – מתמחה בעיצוב פנים תל אביבי

      עיצוב פנים בתל אביב נדרש למגוון רחב של בתים ודירות. היות וכל הנכסים הללו נקנים בממון רב, רוצים הדיירים ליהנות גם מהסביבה, מהעיר וממה שהיא מציעה, ובעיקר, ממגורים נוחים וממראה דירה נאה. משום כך, עולה  הצורך שלהם בשירותי מעצבת פנים מוכשרת. אלה מורגן מתמחה בעיצוב דירות בעיר ובכל גוש דן. הידע והניסיון שלה מאפשר לה להתמודד עם כל בקשת לקוח ועם כל סיטואציה קיימת, מורכבת ככל שתהיה.

      חשיבות עיצוב פנים דירה בתל אביב מקצועי ויצירתי

      היכולת להעלות צרכים וציפיות לתכנית מוגדרת ומגובשת איננה פשוטה ורק בעלי מקצוע מסוגלים לעשות אותה היטב. היכולת לספק פתרונות רבים ושמירה על קו עיצוב נכון ומראה נאה אף מקשה על כל עבודת התכנון. המעצבת אלה מורגן יודעת לבצע מטלות אלו. היא יודעת להקשיב ללקוח, להפנים את בקשותיו וליצור עבורו תכנית עיצוב לבית החלומות שלו. היא תציג לפניו תכניות תלת מימד להמחשה כדי להקל עליו. מומלץ להזמין את שירותיה המסורים.

      עיצוב פנים בתל אביב – איך מתחילים?

      ניתן להתחיל את התיאור בעבודת המעצבת, אבל כדאי קודם להזכיר כי הלקוח חייב לבחור מעצבת אשר תתאים לטעמו ולחזונו. הוא עושה זאת על ידי קבלת המלצות, צפייה באתר ובעבודות, הגעה לבתים אותם היא עיצבה ובמעל לכל, על ידי שיחות עימה. בשיחות היא תתאר את חזונה וניסיונה ויתואמו ציפיות. זה הבסיס הטוב שממנו יזרום תהליך העיצוב בצורה חלקה וטובה. ולא פחות חשוב, באווירה נינוחה, נעימה וכייפית כיאה ליצירת דבר אישי חדש.

      לאחר הפגישה הראשונית בה יוצגו מסמכים, יעלו בקשות וכדומה, תתחיל המעצבת את התכנון. הוא מורכב מאחר ויש לקחת בחשבון אלמנטים רבים. למשל, את נתוני הבית, מידותיו, מיקומו, הנוף הנשקף ממנו, כיווני הרוחות ועוד. בנוסף, יש להכניס למשוואה את צרכי הדיירים, רצונותיהם וטעמם האישי. היא תיצור קו עיצוב אחיד אשר יעבור בכל הדירה עם שינויים וניואנסים מתבקשים לכל חדר וחלל. בשטחים "ציבוריים" כמו מטבח וסלון יתבקשו התאמות אחרות מאשר בחדרים הפרטיים של ההורים, או בחדרי ילדים שמגיעים אליהם חברים לבילוי משותף, ועוד.

      מעצבת פנים בתל אביב – כל בית יתוכנן אחרת

      תכנון פנימי של בית נחשב למשימה מורכבת האורכת זמן רב. במהלך התכנון נועדים עם הלקוחות ומשנים מדי פעם את התכנית מתוך מטרה לשדרגה ולהתאימה לצרכיהם ולטעמם. יחד עם זאת, הבחירה הראשונית במעצבת חייבת להיות מושכלת ולאחר שהמתעניינים צפו בעבודות שונות שלה, שוחחו עימה והבינו שטעמה קולע לטעמם. כך תזרום העבודה בצורה טובה יותר. מעצבת פנים בתל אביב תלך על קו עיצוב אחיד בכל הבית עם שינויים נדרשים לחללים פתוחים ולחדרים "ציבוריים" דוגמת: סלון ומטבח ולחדרים פרטיים המשמשים כל בן בית בנפרד. היא תתחשב בנוף, בכיוון הבית לשמש ולרוחות השמים, בגודל הבית, במפלסים שבו, בצורתו, בסביבה החיצונית ועוד.

      הרצון לקבלת עיצוב נכון ומתאים בצורה מושלמת לצרכי הדיירים כולל שימוש באלמנטים רבים חשובים. יש צורך לבחור את החומרים בהם עושים שימוש, וניתן למצוא אבן, עץ, זכוכית, מתכת, בד לסוגיו ועוד. יש צורך בתכנון נישות מתאימות, הנמכות תקרה, מחיצות ואלמנטים אחרים להוספת עניין ופרקטיות. יש חשיבות לבחירת אביזרים ופריטי נוי, כמו גם לצבעים לקירות, לריהוט, לריפודים וכיוצא בזה. גופי תאורה מתאימים יספקו את האווירה הנדרשת בלילה. כל אלו ביחד ובחירה נכונה ומתואמת ייצרו את ההרמוניה העיצובית הנדרשת.

      מה מעצבת פנים בתל אביב יכולה להציע לכם?

      • עיצוב פנים אינו חייב להיות שינוי יסודי של כל הבית. הוא מגיע ברמות שונות ולכן תוכלו לקבוע לא רק לפי התקציב שלכם אלא גם לפי הצורך והשלב שבו אתם נמצאים בחיים בדיוק מה חשוב לכם. אתם יכולים לשפץ את הדירה מהיסוד, או להלביש אותה מחדש באמצעות אביזרי ומוצרי טקסטיל לצד צבעים מפתיעים שלא חשבתם עליהם, או להוסיף מעט הום סטיילינג לבית שמשרת אתכם בנאמנות וזקוק רק לריענון מסוים.
      • מעצבת פנים מנוסה יודעת להתאים את הסגנון שלכם לשינויים שמוצעים, כך שלא יתנגשו ולא יגרמו לכם להתנגדות פנימית לחידושים. אחרי הכל, מדובר בבית שאתם חוזרים אליו ולכן תרצו להרגיש בו נוח.
      • תקציב מחייב סדר עדיפויות נכון ואת זה מציעה לכם מעצבת הפנים שלכם לבדוק כבר בהתחלה. כשבודקים מה יש לכם בבית ומה כדאי להחליף, תוכלו להבין טוב יותר איך בעזרת שינויים, שתוכלו לעמוד בהם כלכלית, הבית שלכם ייראה נכון יותר, זורם יותר ומתאים לטעם ולצרכים שלכם. כל מה שצריך זה רק עין טובה וידע במציאת הפריטים הנכונים.
      • המילה שלכם קובעת, אבל בשביל זה צריך להכיר יותר את השוק. הצטרפות למעצבת הפנים בהליכי הרכישה והחיפושים אחר הפריטים תיתן לכם מושג טוב יותר איך ייראה הבית שלכם.

      מעצבת פנים בתל אביב שתעזור לכם לעצב גן עדן קטן באמצע העיר

      הפינה הקטנה שלכם בלב העיר או בפרברים תיתן לכם את השקט וההנאה שאתם מחפשים בעזרת מעצבת פנים בתל אביב. אלה מורגן מכירה את כל הדרכים לגרום לכם ליהנות מעיצוב פנים מוקפד ואיכותי של הדירה שלכם, לשביעות רצונכם המלאה.

      משרד עיצוב פנים בתל אביב אלה מורגן – מקצועיות מעל הכל

      הבית מהווה עוגן ומשכן ליחיד ולבני המשפחה. משום כך, יש חשיבות רבה לעיצובו הנכון. היות והמגורים בו מתוכננים לתקופה ארוכה הרי שכדאיות ההשקעה בעיצוב יצירתי ומקורי אך עולה. המעצבת אלה מורגן הינה  בעלת מוניטין בתכנון דירות ובתים בתל אביב ובכל גוש דן. היא יצירתית ובעלת מעוף. היא תתרום את הידע והניסיון המצטבר שלה לכל לקוח ותסייע לו להגשים את חזונו. בנוסף לעיצוב המושקע, היא גם מפקחת על העבודות ואף ממליצה על בעלי מקצוע אותם היא מכירה הכרות רבת שנים. מומלץ לשכור שירותיה הנאמנים.

      עיצוב פנים בתל אביב

      טוב לבוא לבית נקי ומסודר בסוף יום עבודה עמוס, וטוב עוד יותר לבוא לבית מעוצב ואסתטי. עיצוב פנים בתל אביב הוא אחד השירותים המבוקשים ביותר. תל אביבים רבים עובדים מהבוקר ועד הליל במגוון מקומות התעסוקה שמציעה אחת הערים המרכזיות ביותר בארץ, והם אינם מתפשרים על בית איכותי ומעוצב לפי טעמם, בית אשר עבורו הם עובדים קשה במהלך היום. משפחה תל אביבית יכולה לבחור, למשל, בעיצוב פנים בסגנון מודרני – עיצוב שאינו כולל קישוטים רבים ובנוי על צורת גיאומטריות בהתאם למבנה הבית.

      אלה מורגן – עיצוב פנים בתל אביב מעצבת מהלב

      גרים בבית תל אביבי ישן ורוצים להכניס בו חיות? מחפשים שירותי עיצוב פנים בתל אביב כדי להגשים חלום שנרקם במוחכם כבר זמן רב? אלה מורגן היא מעצבת מקצועית ומנוסה המכניסה ניחוח של קסם לבית והופכת אותו לבית שתמיד חלמתם עליו. את ההשראה לעיצוביה היא שואבת מהסביבה – הטבע, עונות השנה והגוונים המשתנים בהתאם לשעת היום. אלה מורגן מלווה כל לקוח באופן אישי עד לשלב הגימור הסופי. הליווי כולל בחירת חומרי גלם לבנייה ולעיצוב, אביזרי עיצוב תואמים ובעלי מקצוע אשר יוכלו לשפר את המראה הכללי של הבית.

      × התחילו שיחה
      Skip to content