contact-us arrow-down

לייעוץ תכנון ועיצוב הבית

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם:

    איך לבחור אדריכלית פנים מדוייקת ונכונה עבורך?

    אין מי שלא רוצה שהבית שלו ייראה טוב, מעוצב, מתאים לרצונות וההעדפות שלו ויהיה כזה שנעים להגיע אליו בסוף יום ארוך. על מנת להשיג את המטרה הזאת מומלץ מאד לפנות אל מעצבת פנים מנוסה ומיומנת שלא רק תכיר עקרונות עיצוב תיאורטיים אלא גם תדע איך ליישם אותם בהתחשב בבקשות וברצונות של הלקוחות שלה. כל לקוח רואה אחרת כל חדר בבית ולכל מגדר או גיל יש את הבקשות או הדרישות שלו. אשת מקצוע תוכל לקחת את כל אלה ותשכיל למצוא את הדרך לעצב את החלל המדובר כך שייראה הכי טוב שאפשר, ישרה תחושה חמימה, ביתית ונעימה וכמובן כך שיתאים בדיוק למה שהלקוח רצה.

     

    איך לבחור מעצבת פנים?

    על מנת לבחור את השירותים של כל איש או אשת מקצוע מה שחשוב באמת זה להתרשם ממגוון עבודות שהיא כבר ביצעה ותהליכי עיצוב פנים שהיא הובילה. היא תוכל לספר על הדרך שעשתה עם לקוחות, אילו קווים מקצועיים או עקרונות מנחים אותה בעבודה שלה וכמובן שהיא תציע דרך פעולה עבור כל לקוח שפונה אליה. חשובה לא פחות התקשורת האישית עם מעצבת פנים, שכן במקרים רבים העיצוב יכלול הגעה משותפת אל חנויות או אליה למשרד ולכן הקשר הבין אישי עשוי להתברר כאחד הפרמטרים החשובים שייבנו בין המעצבת לבין הלקוחות שלה.

     

    למה בכלל לשכור שירותים מקצועיים של עיצוב פנים?

    למתבונן מן הצד נדמה לעיתים שהוא יכול לעצב בעצמו את החדר או הבית שלו. בפועל לא בטוח שאכן יצליח לו וזאת ממגוון סיבות. מעצבת פנים מקצועית ומנוסה תדע איך להבין מה קורה בתוך מוחו ומחשבותיו של הלקוח שלה וכמובן תדע איך ליישם את המחשבות והרצונות האלה בשטח. למעצבות פנים יהיו רעיונות טובים, מקוריים וחדשניים שהלקוחות שלא מכירים את עולם עיצוב הפנים לא בהכרח יוכלו לדעת עליהם או להכיר אותם.

    מחפשים ליווי מקצועי לתהליך של עיצוב פנים? מצאתם! אלה מורגן – עם ניסיון רב בעיצוב פנים, סטיילינג והלבשת בתים עומדת לרשותכם ותשמח ללוות אתכם בעיצוב כל מקום שחשוב לכם.

    לייעוץ תכנון ועיצוב הבית

    השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם:

      כתבות נוספות בתחום

      × התחילו שיחה
      Skip to content