contact-us arrow-down

לייעוץ תכנון ועיצוב הבית

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם:

    עיצוב פנים לווילות יוקרה

    כאשר נכנסים אל תוך דירת יוקרה אי אפשר שלא להבחין בזה ולהרגיש את זה. עיצוב דירות יוקרה הוא תחום נפרד וייחודי בעולם הרחב והמגוון של עיצוב פנים ולא כל מי שעוסק בתחום יכול או יידע ללוות תהליך של עיצוב בתים או דירות יוקרה. כאן הכוונה היא לשימוש ברעיונות מהעולם והטמעת חומרי גלם ייחודיים שייתכן אפילו שמייבאים אותם באופן אישי עבור הלקוח המדובר. כאן לא יהיה מדובר בבחירות הסטנדרטיות או במידות הרגילות אלא בדלתות רחבות במיוחד, לדוגמה, בשימוש בעץ ייחודי או יקר וביישום טכניקות עבודה ייחודיות שלא כל אחד יכול להרשות אותן לעצמו.

     

    איך מתבצע תהליך של עיצוב דירות יוקרה?

    התהליך עצמו של עיצוב פנים לווילות יהיה דומה לתהליך של עיצוב פנים עבור כל חלל אך כמובן שכאן האפשרויות תהיינה שונות, שכן כנראה שהתקציב העומד לרשות הפרויקט יהיה גבוה יותר בצורה משמעותית. אפשר יהיה לבחון שילוב של גימור ייחודי שלא רואים בכל מקום, מיקום והעמדה של חפצים יוקרתיים שיש ברשותו של הלקוח כמו פסלים, ציורים מיוחדים או חפצי אומנות שהוא מעוניין שיהיו חלק מהחלל המעוצב וכמובן רעיונות חדשניים או פורצי דרך שלא מועלים בדרך כלל כחלק ממהלך חשיבותי רגיל או שגרתי. חומרי גלם שנחשבים לאקסקלוסיביים או יקרים יילקחו בחשבון ואפשר יהיה לראות אותם בכל מקום בחלל המעוצב.

     

    החשיבות של ליווי מקצוע בעיצוב פנים

    גם עם תקציב בלתי נגמר ורצון או שאיפה למצוא דרכים של עיצוב אדריכלי – מה שבאמת צריך זה את אשת המקצוע שתלווה את התהליך ועל סמך הידע והניסיון שלה תמצא בדיוק את האלמנטים שמתאימים לכל לקוח. היא תדע לחשוב על חומרי הגלם המתאימים לפרויקט, היא תציע רעיונות שכבר יישמה ועיצבה אצל לקוחות אחרים וכמובן בין כל אלה תמצא את המקום לביטוי האישי של הלקוח ואת שילוב הטעם וההעדפות שלו.

    אלה מורגן היא הכתובת שלכם לפרויקט עיצוב פנים של דירות או בתי יוקרה, עם ניסיון רב, ידע עשיר ואינספור רעיונות שיתאימו גם לכם.

    לייעוץ תכנון ועיצוב הבית

    השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם:

      כתבות נוספות בתחום

      post-thumbnail
      עיצוב פנים וילות

      לכל בית יש את המאפיינים הייחודיים שלו שדורשים התייחסות. עיצוב...

      המשך קריאה>
      post-thumbnail
      עיצוב דירות יוקרה

      תחום מרתק ומאתגר בעולם העיצוב הפנים. זהו מפגש מושלם בין...

      המשך קריאה>
      × התחילו שיחה
      Skip to content